About me

My photo
Hello! Thanks for visiting my blog, I am the hoster of July's Handmade, an online cake and handicraft shop. We can custom make your birthday cake as your requirement. Let's add us on FACEBOOK and visit our webshop: www.julyshm.com , or email me at julyshm@gmail.com.

20100603

粒粒士多啤梨醬 Strawberry Jam



士多啤梨醬應該是我所有醬中最好賣的
第一因為佢最classic, 個個食果醬都以士多啤梨為首選
第二因為我的士多啤梨醬夠足料!!
有大大粒果肉可以當糖食
第三因為我的士多啤梨醬夠新鮮
吃下去有天然的鮮甜
不是像藥水般的假甜味
我每星期都會特別到生果批發市場買最新鮮的水果
當中必定包括士多啤梨
而且因為我對食物質素的堅持 (哈哈哈我忍唔住笑)
我堅係不惜工本買最甜美既韓國士多啤梨做醬的!!



而且我經我嚴格挑選下
只有完好無缺的士多啤梨才會有幸被我留下來做醬
其他有爛的發霉的不夠新鮮的全被out!

我相信只有對食材堅持才會令大家有信心 =]

有機會買一樽黎試下啦~~ 哈哈

No comments:

Post a Comment