About me

My photo
Hello! Thanks for visiting my blog, I am the hoster of July's Handmade, an online cake and handicraft shop. We can custom make your birthday cake as your requirement. Let's add us on FACEBOOK and visit our webshop: www.julyshm.com , or email me at julyshm@gmail.com.

20100630

小倉庫

自從我開始JAM TODAY的小生意後...
家中大大小小的角落都成為我的擺貨區
無論鞋櫃面、書櫃面、雪櫃...
東一個紙皮箱,西一袋包裝用品
實在為家人帶來不少麻煩...

於是上星期六

媽咪 + 美美 + 冠冠
夾手夾腳幫我砌了兩個儲物架做我的私人小倉庫


如今我的煮醬整餅工具都變得井井有條啦~~
打蛋器還打蛋器
朱古力模還朱古力模
煮醬工具還煮醬工具



萬分謝謝媽咪 =]

可是...
這兩個架令我冇左成二千銀....




T^T

No comments:

Post a Comment