About me

My photo
Hello! Thanks for visiting my blog, I am the hoster of July's Handmade, an online cake and handicraft shop. We can custom make your birthday cake as your requirement. Let's add us on FACEBOOK and visit our webshop: www.julyshm.com , or email me at julyshm@gmail.com.

20100611

第一次手作印章




話說這個星期我為果醬的包裝煩惱了很久很久
前幾天在看Yahoo! 的Blog時
她的手作橡皮印章很可愛啊
手工很好!!

於是我想請金麥姬小姐為我的Jam Today做些手作印章
但... 她說得對...
名牌子的手作印章果然不是雯雯負擔得起...
哈哈哈哈!!

於是這天就自己去了文具店
買了些大擦膠、雕刻刀和雪梨紙
雕雕雕雕了一整個晚上
終於成功做出了我的第一個手作橡皮印章了!!!!


手工很差... 哈哈!!
但我會努力再學習的!!


Jam Today的手作印章 =]

其實....

我覺得我成功雕到一d睇得到既字出黎已經好叻!

No comments:

Post a Comment