About me

My photo
Hello! Thanks for visiting my blog, I am the hoster of July's Handmade, an online cake and handicraft shop. We can custom make your birthday cake as your requirement. Let's add us on FACEBOOK and visit our webshop: www.julyshm.com , or email me at julyshm@gmail.com.

20100729

馬卡龍誕生之喜


Macaroon!!!!
我終於成功送了一條漂亮的裙仔給你了!!!!
多得輝sir教路
我的macaroon終於順利出世了!!!


這已經我的第五般macaroon
之前的不是面裂就是起不了paid
這一次  慢慢隔著焗爐的玻璃看見我的macaroon慢慢形成paid
非常非常有成功感 =]


雖然我覺得macaroon不太好味
始終糖粉很多太甜
但用來裝飾真是超漂亮的  =]

No comments:

Post a Comment