About me

My photo
Hello! Thanks for visiting my blog, I am the hoster of July's Handmade, an online cake and handicraft shop. We can custom make your birthday cake as your requirement. Let's add us on FACEBOOK and visit our webshop: www.julyshm.com , or email me at julyshm@gmail.com.

20100704

貓貓的生日禮物



這是我第一份親手造給我最親愛的貓貓豬的生日禮物

是一隻雯雯自己設計自己畫的貓貓呢
這隻貓貓的眼晴很賴皮
KC說很有貓貓豬的神態

呵呵! 我可是妳的十年老死啊!!
妳的每個神態早已深深地刻進我的腦海中

^3^


一直以來也很喜歡搞屎棍
只是這半年來
我是在認真地搞屎棍吧


貓貓剛雕好時的模樣


貓貓在紙上飛躍

怎麼樣??
我想給這隻貓貓改名
是屬於貓貓豬的貓貓
叫賴皮貓好嗎??


生日快樂


每天過開心的日子



JENJEN的那件後補 =]


No comments:

Post a Comment