About me

My photo
Hello! Thanks for visiting my blog, I am the hoster of July's Handmade, an online cake and handicraft shop. We can custom make your birthday cake as your requirement. Let's add us on FACEBOOK and visit our webshop: www.julyshm.com , or email me at julyshm@gmail.com.

20100714

愛的宣言


對於近日來facebook轉了做single一事

首先..
多謝大家既關心 =]

其次
雖然好肉麻但我都要講!

呢個係一個小小既考驗
兩個人要相處一世
就係靠唔同既體驗更了解對方...
不斷學習同對方快樂地相處
 
慶幸係我身邊既係林俊傑而唔係其他男人
除左阿爸同媽咪之外
只有你先會容忍我一直以黎既任性
只有你先會對我付出100%既愛
 
我會繼續愛你... >3<
 
我個status唔會hide
因為我唔可以比其他人以為你係single之後有機可乘搶走你!!

No comments:

Post a Comment