About me

My photo
Hello! Thanks for visiting my blog, I am the hoster of July's Handmade, an online cake and handicraft shop. We can custom make your birthday cake as your requirement. Let's add us on FACEBOOK and visit our webshop: www.julyshm.com , or email me at julyshm@gmail.com.

20100730

生日蛋糕系列 - 榴槤慕士蛋糕


整這個榴槤慕士蛋糕時
我真的極度痛苦
媽咪為我到超市選了最熟最香的榴槤
但對於不好榴槤者如我就覺得是一場惡夢的開始....

這個蛋糕是媽咪的同事姜姑娘
訂給兒子Duncan的生日蛋糕
我用了班蘭雪芳蛋糕作餅底
配上「芳香樸鼻」的榴槤肉.....


用Royal Icing 在曲奇上寫上Duncan的名字
但我不小心串錯了DUNCAN的名字
sorry呢!!

No comments:

Post a Comment