About me

My photo
Hello! Thanks for visiting my blog, I am the hoster of July's Handmade, an online cake and handicraft shop. We can custom make your birthday cake as your requirement. Let's add us on FACEBOOK and visit our webshop: www.julyshm.com , or email me at julyshm@gmail.com.

20100916

由零到一百,從沒有到擁有

半個月沒有在這兒留下半隻字, 不是把這裡遺忘了, 而是這兩個星期, 要想的事情太多, 要改變的事情也太多了。這兩個星期, 思緒陷入極度混亂的狀態, 像在夢想與現實的決擇中游走。



我總認為生命是由不同的色彩組成, 只有自己才是畫家, 我享受去為自己的生命繪畫, 絕不能讓生命平平淡淡的過。我不是要追名逐利, 我只是追求自己想過的生活, 想自己的生命由自己控制, 可以享受生命的每一刻。



排除萬難, 終於我決定全情投入建立自己的夢想!我享受親身感受由零到一百, 從沒有到擁有的感覺。

有好朋友常說我講多過做, 我知自己的缺點, 這一次, 我定會叫你們刮目相看!

努力!!!!

No comments:

Post a Comment